Resultats enquestes curs 2015-2016 // Resultados de las encuestas curso 2015-2016

Benvolgudes famílies

Us presentem el resultat de les enquestes de menjador i extraescolars que molts de vosaltres heu emplenat.

 extraescolares  menjador
Resultats enquesta extraescolars Resultats enquesta menjador

 

Segons els resultats obtinguts, hem plantejat algunes accions de millora que us comentem a continuació.

AL MENJADOR

En la setmana vinent ens reunirem amb l’empresa del menjador i la direcció del centre per a veure quines, de les mancances detectades (més informació en general i sobre els xiquets menuts en particular, salut bucodental, ràtio monitors) poden resoldre’s o almenys millorar-se d’una manera satisfactòria per a tots. Us mantindrem informats.

A LES EXTRAESCOLARS

Respecte a les extraescolars existents, hem remès als responsables de cada extraescolar el resultat de l’avaluació de la seva extraescolar, comentant amb ells els punts de millora. S’intentarà per al pròxim curs que tinguem més informació sobre el que fan els nanos el dia a dia, com molts ens heu proposat.

En el cas particular de l’anglès, que ha tingut moltes queixes, s’ha procedit a canviar de professora. Per al pròxim any, l’orientació serà cap al FUNNY ENGLISH, perquè l’aprenentatge siga més lúdic i també cap a grups menys nombrosos . Es segueix ofertant al migdia, ja que pensem que és l’opció preferida. Com l’espai i el temps en aquesta franja horària és reduït i, a més a més, es tracta d’una activitat molt demandada, enguany, per a poder assegurar uns grups més o menys homogenis en quant a edat, passem a oferir-la de moment un sol dia a la setmana.

Per al pròxim curs, cobrirem els buits que ens heu demandat, més activitats per als més menuts i altres activitats que de moment no s’oferien.

Finalment agrair-vos les respostes i els comentaris que heu fet, perquè sense ells seria impossible millorar.


Estimadas familias

Os presentamos el resultado de las encuestas de comedor y extraescolares que muchos de vosotros habéis cumplimentado.

 extraescolares  menjador
Resultados encuesta extraescolares Resultados encuesta comedor

Según los resultados obtenidos, hemos planteado algunas acciones de mejora que os comentamos a continuación.

EN EL COMEDOR

En la próxima semana nos reuniremos con la empresa del comedor y la dirección del centro para ver cuáles, de las carencias detectadas (más información en general y sobre los peques en particular, salud bucodental, ratio monitores) pueden resolverse o al menos mejorarse de un modo satisfactorio para todos. Os mantendremos informados.

EN LAS EXTRAESCOLARES

Respecto a las extraescolares existentes, hemos remitido a los responsables de cada extraescolar el resultado de la evaluación de su extraescolar, comentando con ellos los puntos de mejora. Se intentará para el próximo curso que tengamos más información sobre lo que hacen los niños el día a día, como muchos nos habéis propuesto.

En el caso particular del inglés, que ha tenido muchas quejas, se ha procedido a cambiar de profesora. Para el próximo año, la orientación será hacia el FUNNY ENGLISH, para que el aprendizaje sea más lúdico y también hacia grupos menos numerosos. Se sigue ofertando a mediodía, ya que pensamos que es la opción preferida. Como el espacio y el tiempo en esta franja horaria, es reducido y, además, se trata de una actividad muy demandada, este año, para poder asegurar unos grupos más o menos homogéneos en cuanto a edad, pasamos a ofertarla de momento un solo día a la semana.

Para el próximo curso, cubriremos los huecos que nos habéis demandado, más actividades para los más peques y otras actividades que de momento no se ofertaban.

Por último agradeceros las respuestas y los comentarios que habéis hecho, porque sin ellos sería imposible mejorar.

Esta entrada fue publicada en Anuncios y Noticias, Comedor, Extraescolares. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s